JAK ZACZĄĆ

Przyjdź na zajęcia z kilkunastominutowym wyprzedzeniem – spokojnie się przygotujesz i wejdziesz na salę. Będziemy wdzięczni za niespóźnianie się.

Wyłącz lub wycisz tel. komórkowy (nie pozostawiaj telefonu na wibrowanie !) – to ważne, żeby nie rozpraszać siebie i innych osób na sali.

Wygodny, niekrępujący strój  - to ważny element przygotowania się do zajęć jogi, w okresie chłodniejszym zabierz ze sobą również ciepłą bluzę lub sweter na czas relaksu.

Ćwiczymy boso - na zajęciach jogi ćwiczą również Twoje stopy.     

Pomoce do jogi - w Yoga Friends mamy wszystkie pomoce potrzebne do ćwiczeń: maty, wałki, kostki, paski, pianki oraz specjalne krzesła do jogi. Namawiamy Cię jednak do zakupienia i posiadania własnej maty, którą możesz przynosić ze sobą na zajęcia – i niech zmobilizuje Cię ona do praktyki jogi w domu :)

Nie spożywaj posiłków - ciężkostrawnych min. 3-4 godziny przed zajęciami, lekkostrawnych – min. 1 godzinę,  nie pij bezpośrednio przed zajęciami.

Panie w trakcie menstruacji wykonują nieco inny zestaw asan – prosimy o poinformowanie nauczyciela przed zajęciami o tym stanie.

Panie w czasie ciąży – bezwzględnie prosimy o poinformowanie nauczyciela o ciąży – praktyka jest wtedy łagodniejsza, niektóre pozycje są zabronione a niektóre bardzo wskazane. Istotne jest by przyszła mama i dziecko czuły się doskonale w trakcie i po sesji jogi.

Jeśli masz jakiekolwiek dolegliwości czy kontuzje – poinformuj nauczyciela. Również podczas zajęć, w razie dyskomfortu lub bólu, daj znać nauczycielowi jak się czujesz – to ważne, by  joga była dla Ciebie pozytywna i korzystna.

Pytaj – nauczyciel odpowie na Twoje pytania, zaspokoi ciekawość i pokieruje Twoja praktyką.

Miłej praktyki :) 

facebook

YogaFriends